INFORMAȚII BURSE ȘCOLARE – SEMESTRUL II,
AN ȘCOLAR 2021-2022
Dosarele pentru burse se pot depune numai în perioada 17-28 ianuarie 2022, la învățători sau diriginți, după un program stabilit de comun acord cu aceștia.
- Este OBLIGATORIU ca aceste dosare să conțină TOATE actele și adeverințele menționate în cereri. Dosarele incomplete vor fi declarate INVALIDE. Dosarul se depune o singură dată, complet, sub semnătură. Nu se acceptă reveniri pentru adăugare de documente la dosar.
- NU SE VOR ACCEPTA DOSARE ÎN AFARA PERIOADEI STABILITE CONFORM LEGII!
- De acordarea burselor (cereri/depunere dosare) se ocupă numai ÎNVĂȚĂTORII /DIRIGINȚII și COMISIA DE BURSE, nu secretariatul ! Prin urmare, nu se vor depune acte sau dosare de bursă la secretariat.
CERERILE TIP + ACTELE NECESARE le găsiți atașate.
Vă rugăm să le descărcați de aici: